دانلود بازی مهیج و زیبای Homefront 2011 | PC


امروز :
آونگ سیستم
هرچی میخوای بیا اینجا-دانلود رایگان- نرم افزار ، موزیک ، فیلم ، بازی ، بازی آندروید ، نرم افزلر آندروید و ...

 

home front Pc 2011 دانلود بازی مهیج و زیبای Homefront 2011 | PC


دانلود بازی زیبا که به دلیل درخواست بالای دوستان بروی سایت قرار گرفت امیدواریم سیب دانلود در ایام نوروز بتواند دل دوستان بازی خور رو شاد کرده باشه. داستان Homefront بسیار غنی و تأمل برانگیز است. در این بازی داستانی را مشاهده می کنیم که شاید در نگاه اول سوژه ای تکراری داشته باشد، ولی عمق بالایی در آن وجود دارد. داستان را جان میلیوس (John Milius) نوشته و در کارنامه خود Apocalypse Now و Red Dawn را دارد که هر کدام از آثار بزرگ تاریخ سینما هستند. Homefront روایت گر داستانی تخیلی در آینده ای نه چندان دور است. در سال ۲۰۱۲ رئیس جمهور کره شمالی کیم جونگ-ایل (Kim Jong-il) می میرد و سال بعد پسر او کیم جونگ-اون (Kim Jong-un) رئیس جمهور می شود. پس از یک دوره سخت اقتصادی برای آمریکا، این کشور از نظر دفاعی ضعیف می شود و کره شمالی با اتحاد با ژاپن، چین و کشورهای دیگر در آسیای شرقی به آمریکا حمله می کنند و تمام مردم بی گناه آنجا را می کشند. شما در بازی در نقش یک خلبان هستید که توسط نیروهای کره شمالی دستگیر می شوید. در میان راه، گروهی شما را نجات می دهند و متوجه می شوید که مردم معمولی آمریکا حذبی به نام مقاومت (Resistance) تشکیل داده اند تا در مقابل کره ای ها بجنگند. داستان Homefront تحت نظر CIA و یکی از مأموران این سازمان یعنی آقای تاءِ کیم (Tae Kim) نوشته شده است.

خلاقیت کلمه گم‌شده در گیم‌پلی Homefront است. شما می‌دوید؛ با هوش مصنوعی احمقانه تیم‌خود و تیم حریف سر و کله می‌زنید، تیر می‌زنید، از مشکلات هدف‌گیری زجر می‌کشید، با یک انیمیشن افتضاح نارنجک پرت می‌کنید و کیلو کیلو کره‌ای به خاک و خون می‌کشید. دقیقا همان چیزی که همه بازی‌های اول شخص دیگر (شاید خیلی بهتر از این) ارائه می‌دهند. شاید مدل‌برداری و الهام گرفتن دست‌کم گرفتن هنرنمایی استدیو Kaos در به باد دادن پتانسیل Homefront باشند؛ کپی برداری مو به مو از فرمول‌های نخ‌نمای سبک اول شخص در جای جای بازی به چشم می‌خورند. از آهسته شدن صحنه برای تیراندازی دراماتیک تا مثلا تنوع موجود در بازی طوری است که هر بار اتفاقی در گیم‌پلی بازی بی‌افتد سرتان را تکان داده و خواهید گفت “میدونستم.” !

حالت تک‌نفره بازی بیش از حد کوتاه است. هرچند گیمرها عادت کرده‌اند این روزها بهترین بازی‌های سال ۱۰-۱۲ ساعت گیم‌پلی داشته باشند اما Homefront واقعا کوتاه است. پنج ساعت گیم‌پلی مفید که بخش زیادی از آن صرف صبر کردن برای هوش مصنوعی‌های کودنی می‌شوند که باید سی ثانیه به یک در خیره شوند تا تصمیم بگیرند آن را باز کنند. در این ۵ ساعت کلیشه معروف “بکش در رو” بازی‌های اول شخص به خوبی رعایت شده است. یک گروه دشمن به شما حمله می‌کنند (به طرز جالبی مثل فیلم‌های بروس‌لی که موج موج آدم بد‌های داستان وارد می‌شدند) شما آن‌ها را می‌کشید، جلوتر می‌روید و دوباره همین اتفاق می‌افتد. اسم دیگری که برای وضعیت تک‌نفره بازی می‌توان انتخاب کرد کلمه وزین و گیرای “خسته کننده” است. هرچند به نظر می‌رسد Kaos تلاش زیادی برای تنوع در گیم‌پلی کرده باشد اما واضح است که تلاششان کافی نبوده است.

Minimum system requirements:
# OS (operating system): Windows XP/Vista/7
# Processor: Intel Core 2 Duo@2.4 Ghz / AMD Athlon 64 X2 5600 +
# Memory: 2 Gb
# Hard Disk: 10 Gb free
# Video Memory: 256 Mb
# Video card: nVidia GeForce 7900 / ATI Radeon X1900
# Sound Card: DirectX compatible
# DirectX: 9.0c
# Keyboard
# Mouse
# DVD ROM Drive

 

| نسخه معتبر SKIDROW |

 

 


1d0747 300x168 دانلود بازی مهیج و زیبای Homefront 2011 | PC 695fbd 300x168 دانلود بازی مهیج و زیبای Homefront 2011 | PC

8a69d61 300x168 دانلود بازی مهیج و زیبای Homefront 2011 | PC 540828 300x166 دانلود بازی مهیج و زیبای Homefront 2011 | PC


fs دانلود بازی مهیج و زیبای Homefront 2011 | PC دانلود از Fileserve :

Download دانلود بازی مهیج و زیبای Homefront 2011 | PC دانلود با لینک مستقیم :

پارت ۰۱

پارت ۰۲

پارت ۰۳

پارت ۰۴

پارت ۰۵

پارت ۰۶

پارت ۰۷

پارت ۰۸

پارت ۰۹

پارت ۱۰

پارت ۱۱

پارت ۱۲

پارت ۱۳

پارت ۱۴

پارت ۱۵

پارت ۱۶

Size دانلود بازی مهیج و زیبای Homefront 2011 | PCحجم فایل : ۷٫۷۱ گیگابایت

Password دانلود بازی مهیج و زیبای Homefront 2011 | PC پسورد فایل زیپ : www.sibdownload.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



ارسال توسط سعید عظیم وند
آرشیو مطالب
پیوندهای دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آونگ سیستم و آدرس avangsystem.net لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات
ابر واژه ها
تبلیغات